Story Best !


Saturday, January 8, 2011

Youthsays dah tutup !


Youthsays (YS) dah tutup ! YS ialah lamanweb dimana korang akan diberikan ganjaran dengan hanya berkongsikan sesuatu . Get Rewarded for sharing . Memang ramai yang dah menjana wang dengan program ni . Mana taknye , senang je . Korang share , dan dapat duit . Yang menjadikan persoalannya , betul ke YOUTHSAYS ni dah tutup ?

TAK ! :)

Sebenarnya laman Youthsays sebelum ni iaitu http://malaysia.youthsays.com/ telah pun ditukarkan kepada yang baru iaitu http://says.my/ . Jadi , jangan salah faham dengan maksud 'tutup' tu .. Hehehe .

Malam tadi Amim login ke Youthsays , dan telah di directkan ke laman Youthsays yang menggunakan nama domain mereka yang terbaru . Wahh ! Nama yang nice jugak . Ok la tu diorang tukar . Pendek & mudah ingat :)

Ramai yang dah berjaya cashout dengan Youthsays ni . Amim tengah on da way . Lagi sikit nak sampai ke tahap boleh cashout . Hehehe :P

Kalau ada diantara korang yang belum join , boleh join kat sini http://says.my/ . Korang hanya jawab survey , sharing , and banyak lagi korang boleh explore dalam tu . Memang menarik .

Korang boleh cuba ambil mana2 campaign dalam tu , dan cuba promosikan di Facebook & twitter . Setiap kawan korang yang klik , korang akan dapat RM0.20 ... Ada banyak campaign dalam tu . Tinggal explore je . :)


.

Cerita Lain :

Komen Menggunakan Facebook


7 comments:

Lagi Cerita Menarik :

Copyright Amim Blog