Story Best !


Wednesday, April 20, 2011

Aku Tension

Pernah tak korang tension ? Ahh ! Tipu sangat la xpernah kan .. Mesti pernah walau sekali pon . Kan ? Sebab ape korang tension ? Putus cinta ? Putus tunang ? Tak siap keje sekolah ? Internet Lembap ? Mak tak kasi keluar main ngan kawan2 ? Lagi ape ? Banyak sebab kann kann ..



Emm , semenjak due menjak ni aku macam tension jeeeeee~ Adess . Aku ni bukan ape . Kalo dah tension , macam2 bende tak betul aku buat . Boleh jadi x betul lame2 .. Erghhh . Cerita pasal tension , memang banyak sebab untuk tension .Kadang2 semua keje aku malas nak buat . Kalau boleh nak tido je ... Tapi awas , korang kalau tension jangan la sampai bunuh diri pulak ye..
Setiap orang mesti ade orang yang paling dia sayang . Betul x ? Yes , sudah tentu la . Tak kisah la awek ke , pakwe ke , parent , adik bradik , makcik , pakcik , jiran ke , member ke , musuh ke and ramai lagi la .. Mesti korang ada sayang kat someone kan ...

Yeaa . Macam tu lah jugak dengan aku .. Aku sendiri pun ade orang yang sangat aku sayang . Ibu bapa tu , dah tentu lah memang orang yang paling aku sayang ... Tapi yang ni nak cite pasal lain la . Orang yg aku sayang ni ... tapi jangan pikir awek aku pulak . Sebab aku belum ade awek lagi sekarang ni ... Awek , aku belum pikir lagi sekarang ni ...

Orang yang aku sayang ni ibarat pengganti mama kesayangan aku . Sebabnya ape ? Lepas aku kehilangan mama tersayang aku , dia ni lah yang sentiasa meng'happy' kan aku selalu .. Thanks a lot sangat2 .. Dia ni selalu ambik berat kat aku , sentiasa happy kan aku , selalu hang out ngan aku , tengok wayang ngan aku , lagi ape ye , emmm , macam2 la . Lepas pemergian mama , dia sentiasa support aku . Jadi , tahap kesedihan aku tu , dapat la dikurangkan sedikit . Dia sentiasa happy dan happy kan aku ... :D Aku memang sayang sangat2 giler kat dia .. (wahh .. sape tu ? Emm , of course ianya rahsia .. )

Alamak , dah panjang pulak tulis ni . Hoohhoho .. Kalau korang dah bace sampai sini , wah terharunye sebab korang sanggup bace panjang2 .. Nanti lain kali bolehla aku buat post panjang2 lagi mcm ni .. Heheheh .. Bukan ape , almaklumlah tengah tension macam ni lah jadinye . Tulis merapu meraban ntah ape2 bende . At least , dapatlah kurangkan sikit rase tension aku ni .. (kalau lah time SPM dulu aku buat essay panjang2 macam ni , mesti cikgu suke kan !. Hahaha)

Oklah . Sebenarnya semenjak due tiga empat lima enam menjak ni , aku cam tension sikit la ..Orang yang aku sayang tu die dah x sayang aku .. Huwaa . Ish , tacing plak ! X de lah . Perasaan aku kot macam tu . Aku rase macam die dah x kesah sgt kat aku . Hmmm . Hari2 aku dok temenung je kenape and kenapa . Lolz ...
Tak tau la aku nak cakap ape ; APE YANG AKU HARAPKAN , AKU AKAN KEMBALI GEMBIRA SEPERTI SEBELUM NI & AKU HARAP DIA TAK KAN PERNAH BERUBAH SEPETI SEBELUM NI , SEBAB DIA SAJE LAH ORANG YANG AKU SAYANG SANGAT2 .. Andai kate kalau dia dah malas nak layan aku , hmmmmm . ape boleh buat ..

Ape yang aku boleh kate kan kat sini , DONT WORRY , BE HAPPY !
Thanks a lot coz reading ! :')


.

Cerita Lain :

Komen Menggunakan Facebook


2 comments:

Lagi Cerita Menarik :

Copyright Amim Blog