Story Best !


Tuesday, May 31, 2011

Komisyen Pertama Dari 701panduan


Ini adalah komisyen pertama dari Syarikat Pengiklanan 701panduan. Saya pasti ramai jugak yang dah pernah dapat komisyen dari 701panduan ni kan.





Untuk pengetahun, ini adalah komisyen pertama yang saya dapat dari program pengiklanan 701panduan ni. Ianya lebih kurang sama macam program Nuffnang, ManggaAd, dan macam2 lagi. Sekarang ni, ramai jugak blogger yang meletakkan iklan dari 701panduan ni.

Salah satu sebab saya memilih 701panduan kerana iklan2 yang dipaparkan di blog sangat kemas, design iklan yang menarik. Jadinya, semua ni dapat mempengaruhi pelawat blog untuk klik iklan tu. Betul tak ? Kalau korang semua perasan, iklan2 yang dipaparkan dari 701panduan ni, memang menarik.

Untuk setiap satu klik, kita akan dibayar sebanyak RM0.30. Tapi bermula 1 Mei 2011, kadar satu klik telah dikurangkan kepada RM0.10 ....

Screenshot kat bawah ni adalah earning pertama dari salah sebuah blog saya iaitu earning pada bulan April 2011 lepas.


Yup. Memang tak berapa banyak macam sesetengah blogger di luar sana yang lebih banyak earningnya. Tapi boleh la untuk saya belanje family keluar makan ke, kan :)
Lagipun, sambil2 kita berblogging ni, ada jugak masyuk nye kan.



* Kalau korang berminat nak tahu cara buat duit di blog yang sebenar, boleh dapatkan panduan dari rakan internet saya iaitu di Usahawan Blog. Banyak tips yang dikongsikan.





.

Cerita Lain :

Komen Menggunakan Facebook


9 comments:

Lagi Cerita Menarik :

Copyright Amim Blog