Story Best !


Wednesday, July 13, 2011

Tempat Pertama Pertandingan Review Blog


Alhamdulillah, saya telah mendapat satu berita gembira apabila di beritahu melalui email yang saya telah memenangi Tempat Pertama dalam pertandingan Review Blog. Nak tahu hadiah apa yang saya menang? Jom baca lagi...


Baru-baru ni saya ada join satu pertandingan untuk mereview blog iaitu blog Rahsia Raja Lelong. Pertandingan ni hanya perlu melakukan review salah satu artikel yang terdapat dalam blog tu. Jadinya, bila tengok hadiah yang sangat lumayan tu, apa lagi.....join aje lah... Dapat nombor tiga pun jadi lah kan..

Korang boleh tengok artikel yang telah saya review yang bertajuk Jangan Mudah Berputus Asa. Alhamdulillah bila bukak email je, terima email bertajuk TAHNIAH! ... Bila bukak email tu, tertulis anda telah berjaya mendapat tempat pertama. Wow... Gembira sesangat sangat. Huhuu


Yelah kan . Tak kan tak gembira bila dinobatkan menang tempat pertama. Lepas tu memenangi hadiah wang tunai RM300.. :D

Terima kasih sangat-sangat kepada tuan blog kerana memilih saya sebagai pemenang tempat pertama. Tak jangka pun boleh menang. Saje je nak join nak cuba nasib. Alhamdulillah berbaloi-baloi..

Lepas ni kalau ada apa-apa pertandingan lagi, confirm saya akan join lagi. Mane lah tahu dapat jadi pemenang lagi kan.. Hehehe



.

Cerita Lain :

Komen Menggunakan Facebook


6 comments:

Lagi Cerita Menarik :

Copyright Amim Blog