Story Best !


Wednesday, November 24, 2010

Dapat 2 Tiket Percuma Filem The Social Network

Semalam a.k.a selasa , saya dapat satu email dari ManggaAd yang mengatakan saya dapat 2 tiket Free untuk filem The Social Network. Sebabnya saya ada join satu contest sebelum ni . Tup2 dapat plak . Alhamdulillah , rezeki .



Yea , I got 2 ticket FREE . Tiket ni untuk preview awal pada 29 November ni jam 9 malam kat Sunway Pyramid . (Sebenarnya pagi tu final exam , weyh . haha ) Tapi cerita tu malam kan . So , tak pe lah ;)

Yang bestnya , diorang offer untuk tambah lagi tiket kalau mahu . Wah , best la !! Mula2 cadang nak ajak my adik , tapi rupa2nya cerita ni untuk 18 tahun ke atas je . Adess :(
Tak dapat nak ajak dia plak . So, saya offer kat kawan2 saya je lah .

Btw, thanks to ManggaAd coz menganjurkan contest ni and thanks coz memilih saya sebagai antara pemenangnya :P


p/s: sebelum ni ada juga masuk contest anjuran KRU dan dapat juga tiket FREE iaitu untuk Filem Magika yang meletup tu . Huhu . So , ni kali yang ke-2 dapat tiket FREE . Kalau ada contest lagi , mau masuk lorr . Mane tau dapat lagi kan :DD



.

Cerita Lain :

Komen Menggunakan Facebook


2 comments:

Lagi Cerita Menarik :

Copyright Amim Blog