Story Best !


Sunday, July 4, 2010

Pelakon Cilik Terkenal, Shafimie Saedon

Ok. Post kali ni Amim nak kenal kan kat korang tentang seorang budak yang comel nie. Eh, rasanya tak payah kenal kan lagi dah sebab mesti korang semua dah kenal kan dengan pelakon cilik yang popular kat Malaysia ni kan.

Siapa lagi kalau bukan adik 'Shafimie Saedon' kita ni. Lebih dikenali sebagai FIMIE. Atau sangat2 lebih dikenali sebagai Putera Shazlan dalam lakonannya di Astro Ceria iaitu Hikayat Putera Shazlan.

Yeah, Fimie ni memang seorang kanak2 yang sangat berbakat besar. Fimie ni dah lah pandai berlakon, then, menjadi sebagai pengacara. Kalau korang tengok rancangan Nasi Lemak Kopi 0 kat TV9, tengok jelah Fimie ni mengacarakan rancangan tu macam mana. Fuhh, memang berbakat. Psst, Amim pun xpandai nk mengacara.. Huhuhu :P

Ok, bukan setakat mengacara.. tetapi pandai menyanyi jugak.. :)
Yeah.. kini Fimie telah pun mengeluarkan Album Single nya sendiri.

##==##==##==##==##==##==##==##

p/s: Pernah dengar tentang Filem Magika? Fimie akan melakonkan watak sebagai Malik di dalam filem itu yang mungkin akan ditayangkan pada bulan September nanti. Jangan lupa saksikan di pawagam berhampiran ;)

Road tour Magika telah pun dijalankan di beberapa kawasan setakat ni. Apa yang Amim tau baru2 ni telah diadakan di Times Square, KL, & Perlis. Dan pada 10 Julai 2010 ini, road tour Magika akan berada di Jusco Bukit Raja, Klang.. Jadi, jangan lepaskan peluang untuk bersama2 dengan KRU dan semua pelakon Magika di sana.

(Boleh la jumpe Amim sekali kat sana.. jelir Hahaha..)


========================================


Jalan2 ngan Fimie kat cameron highland.
Boleh tgk kat sini kalau rajin :)


.

Cerita Lain :

Komen Menggunakan Facebook


2 comments:

Lagi Cerita Menarik :

Copyright Amim Blog