Story Best !


Friday, March 25, 2011

Cubaan Bunuh Diri di KB Mall


[Gambar & Video]Pada 24 Mac 2011 lebih kurang jam 3.50 petang di KB Mall Kelantan , kecoh dengan aksi seorang gadis yang ingin membunuh diri terjun dari atas bangunan KB Mall.



Cerita ni berkenaan seorang perempuan yang cuba untuk membunuh diri kat KB Mall .Umur dia lebih kurang 20-an gituu .. Camne pun , bomba sampai sebelum pompuan ni terjun dari atas bangunan tu . Kalau korang tengok video kejadian ni , perempuan ni cuba di lekakan dengan sorang bomba kat atas tu , tapi dalam mase yang same , sorang bomba lagi pegi ke sebelah side lain untuk selamatkan pompuan ni .

Lastly bomba ni dapat jugak tangkap tangan pompuan ni tapi lepas tu pompuan ni meronta2 nak lepas sampai dia tergantung.


Apa yang Amim baca kat berita , perempuan ni nak bunuh diri sebab kecewa dalam cinta ... Hemmm .

Petikan dari berita :
“Mangsa enggan bekerjasama dan meronta-ronta minta dilepaskan menyebabkan berlakunya pergelutan. Ketika usaha memujuk, mangsa yang memegang sebilah pisau turut mengacukan senjata itu kepada anggota bomba."




Video Cubaan Bunuh Diri di KB Mall




Pompuan ni selamat . Dalam erti kate lain , TAK MATI . Sebab di sambut bomba kat bawah menggunakan tilam . Tilam tu diorang pinjam dari kedai Court berdekatan . Semoge pompuan ni di bagi hidayah !! Bunuh diri hukumnya dosa besar .



.

Cerita Lain :

Komen Menggunakan Facebook


7 comments:

Lagi Cerita Menarik :

Copyright Amim Blog