Story Best !


Sunday, March 27, 2011

Kari Ngeri | Blog Paling Ngeri di Malaysia


KARI NGERI BLOG

Blog ini sesuai untuk mereka yang berumur 18 tahun ke atas sahaja ! Dan tidak sesuai untuk ibu mengandung , yang lemah semangat , sakit jantung dan lain2 yang sewaktu dengannya..

Slogan Kari Ngeri : Hiduplah Dengan Pantas, Matilah Dengan Cepat, Dan Tinggalkan Mayat Yang Menarik. Itu lah slogan blog ni . Ayat memang bravoo punye .. Huhuhu .


Kalau korang yang dah tau tentang kehadiran Kari Ngeri Blog ni dari dulu lagi , dah tak payah la nak cerita panjang lagi kan . Tapi kalau yang belum tau lagi , laman ni sebenarnya sebuah laman yang mempunyai macam2 video kemalangan ngeri , gambar seram , gambar menyeramkan , dan macam2 lagi la ... senang cite , yang seram2 la .. tapi bukan seram ada hantu . tapi gambar orang2 yang terlibat dalam kemalangan dan macam2 kisah lagi la yang ada dalam tu .. Tapi ingat ! Korang jangan masuk blog ni kalau korang lemah semangat !!

Lebih baik korang bersedia atau fikir masak2 luu sebelum masuk sini . Mane tak nya , takut ada yang tak larat makan pulak kang lepas masuk blog kari ngeri ni ... Huhuhu ;P

Dan ini antara blog kegemaran Amim yang akan Amim hari2 masuk .. Huhuhu :D
Jadinya , Amim tak galakkan korang masuk sini kalau korang takut tengok bende2 macam ni ..

























Kari Ngeri Di Facebook : Klik Sini


kari-ngeri - Blog ini hanya sesuai ditonton oleh mereka yang berusia 18 tahun ke atas sahaja kerana kandungannya yang terlalu ekstrem. Perlu juga ditekankan bahawa tiada sebarang nilai moral atau agama yang cuba untuk kami sampaikan di sini.




.

Cerita Lain :

Komen Menggunakan Facebook


23 comments:

Lagi Cerita Menarik :

Copyright Amim Blog