Story Best !


Friday, July 15, 2011

Komisyen Pertama Dari Says.my


Ini adalah komisyen yang pertama dari Says.my. Buat duit dengan says.my sangat senang sebab kita hanya perlu mempromosikan link kempen kepada rakan-rakan kita hanya menggunakan Facebook atau Twitter sahaja. :)


Saya telah mendapat komisyen sebanyak RM88.00 dari Says.my. Kalau korang nak tahu, korang boleh cashout kan earning korang dalam Says ni bila ianya sudah mencecah RM50.

Saya sengaja menunggu lebih banyak untuk di cashoutkan. Cadangnya, mahu di cashout kan bila dah mencecah RM100. Tapi, tiba-tiba nak guna duit pulak. So, cashout kan jugak la berapa yang ada. Huhu :)


Total yang telah saya cachoutkan adalah RM88.00.


Jika korang belum join says ni, dan teringin nak join, boleh tengok penerangan saya serba sedikit tentang says ni di post saya Buat Duit Dengan Says.my. Sekian sahaja & jangan lupa join :)


.

Cerita Lain :

Komen Menggunakan Facebook


2 comments:

Lagi Cerita Menarik :

Copyright Amim Blog