Story Best !


Monday, July 18, 2011

Dapat 4 Tiket Percuma Filem Lulla Man

Alhamdulillah. Dapat lagi tiket percuma. Kali ni saya dapat tiket Filem Lulla Man yang akan ditayangkan di pawagam pada 4 Ogos 2011 ini. Tiket ni adalah untuk pratonton filem ni pada 19 Julai 2011. Kiranya saya dapat tengok awal la sebelum ditayangkan kat pawagam. Hehehe :P


Sebenarnya, kali ni adalah kali yang ke-10 saya dapat tiket percuma. Mana datangnya dapat tiket percuma? Ok. Sebenarnya semua tiket-tiket ni saya dapat sebab masuk contest. Yeah.. Semua sebab contest. Saya memang suka join macam-macam contest. kalau ada je, mesti join. Huhuhu..


Apa-apa pun, time kaseh sangat-sangat lah kepada Tupai, sebab pilih saya sebagai salah seorang pemenang contest ni :D

Filem Lulla Man

Apa yang saya faham, Filem Lulla Man ni, cerita mengenai tiga orang lelaki yang dah kahwin, tapi pegi bercinta kat luar tanpa pengetahuan bini-bini diorang ni. Rupa-rupanya isteri diorang ni tau perbuatan diorang bertiga tu. So, diorang ni berpakat la nk kena kan laki masing2 .. Dan rupa-rupanya jugak, 3 orang lelaki ni tadi, dah tau yang isteri diorang ni nak kerjakan diorang..(berapa banyak diorang daaaa... hahaha)

Apa2 pun saya bukan tau sangat cerita ni pasal apa. Sebab belum tengok lagi.. Huhu.. Itu pun saya baca sinopsis cerita ni. Kalau korang nak tau, boleh la tengok kat pawagam mulai 4 Ogos 2011 ni.. ;)




.

Cerita Lain :

Komen Menggunakan Facebook


2 comments:

Lagi Cerita Menarik :

Copyright Amim Blog