Story Best !


Wednesday, May 25, 2011

Nak Jadi Usahawan Blog ?


Anda ada blog? Kalau ada, pernah tak terasa nak buat duit dengan blog anda tu? Ada pernah terpikir nak menjadi seorang Usahawan Blog? Jika YA, jom baca post saya ni.



Baru-baru ni rakan internet saya, saudara Amirul Hafiz telah melancarkan sebuah panduan yang mengajar bagaimana untuk mendapatkan hasil pendapatan yang lumayan melalui blog. Memang panduan yang sangat bagus kerana saya sudah pun mendapatkannya.

Teknik2 yang di ajar dalam ni memang sangat menarik. Terdapat ebook dan video yang mengajar step by step dan yang menarik lagi, setiap step beliau tunjukkan secara live dalam video tersebut. :)

Saya jamin semua yang diterangkan akan anda faham. Kerana semuanya di ajarkan step by step. Beliau ni pakar ke dalam blog? Jawapan saya, YA.. cuba lihat salah satu pendapatan beliau melalui Nuffnang. Beliau dapat menjana 4 angka hanya melalui blog :)


Macam mana? Best tak kalau cek tu adalah kepunyaan anda sendiri? Huhu.. Semasa saya dapatkan panduan ni, saya terus study dan mencuba salah satu teknik yang diajar. Hasilnya? Anda lihat sendiri. Ini adalah hasil daripada salah satu blog saya.



Saya berjaya menarik pelawat untuk beriklan di blog saya. Saya menggunakan salah satu teknik yang beliau ajarkan dalam panduan Usahawan Blog tu..

Saya yakin anda tidak akan rugi langsung jika dapatkan panduan ni kerana ianya sangat2 berbaloi.. Apa yang saya tahu, beliau berani hasilkan panduan ni kerana beliau telah berpengalaman dalam dunia blogging ni sejak 4 tahun lepas.. Lama tuu :) Saya pun baru je berblogging ni...

Saya memang berpuas hati dengan teknik yang diajarkan. Memang tak rugi saya dapatkan. Kalau nak tau antara teknik2 yang beliau ajarkan, boleh dapatkan Pakej Usahawan Blog dengan melayari lamanweb tersebut dengan klik banner di bawah ni..







.

Cerita Lain :

Komen Menggunakan Facebook


16 comments:

Lagi Cerita Menarik :

Copyright Amim Blog