Story Best !


Friday, August 21, 2009

Kemalangan Yang Tak Di Duga

21/08/09


HARI NI AKU EKSIDEN ! KEPALA JUST TERANTOK KAT STERING NGAN TANGAN BELAH KANAN TERSELIUH. AKU NAIK KETE WIRA AND KENE LANGGAR NGAN STORM and FORD RANGER .. nk tahu lebih lanjut.. tunggu nnt aku update pasal cerita ni..


=================================

ok. ni UPDATE aku. Smlm nk tulis x larat..


Pengalaman Yang Agak Pahit Gak La..

Pada 21/08/09, jam 8.00 pagi, aku eksiden kat jalan Kuang, Sungai Buloh. Mase tu, dari rumah nk pegi ke college.. Yang paling sedihnya, kereta ni baru je aku beli 2 bulan. Tibe2 eksiden pulak tambahan lagi depan ngn belakang hancur giler. Nanges xnanges la.. Adoi.. Dahla nk puasa...



Ni la kete aku.. Adoii..


Ni view dari depan lak..



Urm, bayangkan la. Yang langgar aku storm dgn Ford ranger. Besar woo..

yang storm ni yang langgar aku. tgk la. kete aku hancur belakang. kete die, lawa je lagi.. geram betul. dah la aku xbesalah. tibe2 nk langgar. Sebenanya aku tgh berenti dlm jem.. so, tgh dlm jem tu, tibe2 ade org langgar blkg aku. Ape lagi, tecampak ke depan beb aku.. kepala terantok kat stering. Cube korang bayangkan kalau ade orang tolak korang dari belakang kuat2. mcm mane tengkok korang.. mcm nk patah.. camtu la. tengkok aku ngn tangan kanan aku teseliuh. nk pusing kepala sikit pun susah. sakit giler.. pastu aku pitam jap. dlm 2-3 minit kot. baru sedar sikit.. Pastu terus kol mak aku. Adoii.. sakit woo. nasib baek ade sorang pakcik tu tolong aku.. yelaa. aku xpena eksiden. ni 1st time aku eksiden. menggeleletar giler mase tu. trauma sudehh..




ramai gak yg datang kat aku. yg langgar aku pon dtg skali kat aku . diorang calm down kan aku..
huh.. mmg takot giler mase tu.. da la baru beli kete. kete plak hancur.. hadoih.. so, da lame siket, polis pon datang and setel kan masalah semua. Then, polis tu suroh aku gi report kat balai.. ade sorang pakcik tu tolong bawak aku. die baik giler.. so, aku wat report kat balai polis kat kota damansara.. so, sekarang semua kerosakan kereta aku, ditanggung 100% ngn orang yang langgar aku tu.. hurm.. tula..














p/s : korang ade yg pena kene eksiden ? kongsi la cerita eksiden korang.. tulis kat komen.. bole kite cerita pengalaman kite kann utk kongsi :)


Cerita Lain :

Komen Menggunakan Facebook


4 comments:

Lagi Cerita Menarik :

Copyright Amim Blog