Story Best !


Friday, July 8, 2011

Komisyen Kedua Dari 701panduan


Ini adalah komisyen / pembayaran yang kedua saya dapat dari 701panduan. Pembayaran kedua ni lebih tinggi kalau nak dibandingkan dengan komisyen yang pertama dulu..



Pembayaran ini bukanlah untuk blog buruk saya ni. Huhu. Tapi pembayaran ni adalah untuk salah satu blog yang saya bina. Of course blog tu saya customize gile2 punya supaya dapat trafik yang banyak. Alhamdulillah, trafik yang masuk memang mencurah2 dan unique visitor semakin meningkat setiap bulan.. :)

Untuk blog ni, earning 701panduan memang ciput sangat sebab saya lebih tumpukan blog satu lagi tu berbanding blog ini. Lagipun ni blog personal saya. So, sekadar perkongsian personal dan cerita2 merepek je.. Huhuhu..


Untuk pembayaran yang kedua ni, saya dapat RM306.90.. Ianya berdasarkan 10sen per klik. Kalau sebelum ni, 701panduan akan bayar 30sen setiap klik. Tapi diorang dah tukar rate ni kepada 10sen, sangat sedih woo... Kalau diorang kira berdasarkan 30sen, wow... kayo pakcik..... Hehehe. Tapi ni pon dah kira bersyukur sangat2... Boleh la tampung perbelanjaan yang tengah sesak ni...


Macam mana nak dapatkan earning yang banyak ? Saya pun tak de lah rahsia apa. Cuma yang sangat penting, pengunjung! Ada pengunjung, adalah klik. Betul tak ? Tapi kalau visitor puluh2 je sehari, susah jugak nak dapat klik.

Rasenye sampai sini je dulu.. p/s: Saya ada masuk pertandingan mereview blog.. Tak tahulah menang ke tak. Doa2kan lah saya menang ye. Hadiah RM300 woo.... Hehehe..


.

Cerita Lain :

Komen Menggunakan Facebook


0 comments:

Lagi Cerita Menarik :

Copyright Amim Blog