Story Best !


Friday, August 5, 2011

Komisyen Ketiga Dari 701panduan


Ini adalah komisyen yang ketiga saya dapat dari 701panduan. Pembayaran ketiga ni lebih tinggi kalau nak dibandingkan dengan komisyen yang kedua dulu..



 Untuk pembayaran kali ni, saya terima sebanyak RM434.40. Tapi harus di ingatkan, komisyen ni bukan untuk blog saya yang ni. Tapi untuk salah satu blog saya yang sangat sangat ramai pengunjung. Blog tu yang memang saya tumpu betul-betul untuk buat duit.



Best sebenarnye buat duit dengan 701panduan ni. Apa yang korang perlu buat hanyalah buat satu blog, tarik pengunjung banyak-banyak, letak iklan 701panduan di tempat yang strategik contohnya di atas sekali, insyaAllah komisyen earning korang meningkat.


Rasenya kalau korang nak belajar lagi lebih mendalam tentang buat duit melalui blog ni, mungkin korang boleh dapatkan panduan Usahawan Blog. Banyak tips yang di ajarkan tentang blog.

Ok. Terima Kasih kerana sudi membaca post kali ni. Kalau suka klik like di bawah.
Terima Kasih. Hehehe :)


.

Cerita Lain :

Komen Menggunakan Facebook


9 comments:

Lagi Cerita Menarik :

Copyright Amim Blog