Story Best !


Saturday, August 6, 2011

Komisyen Pertama Dari Churp Churp


Ini adalah komisyen Pertama dari Churp Churp. Ini adalah salah satu tempat untuk kita buat duit dengan Facebook atau Twitter. Ada akaun Facebook atau pun Twitter, dah boleh join buat duit dengan Churp Churp ni.. :)


Ini adalah pertama kalinya saya mendapat komisyen dari Churp Churp. Jumlah earning terkumpul yang boleh dicashout ialah apabila sudah mencecah RM100 ke atas. Tak susah untuk mencapai sehingga RM100. Promosi sahaja habis-habisan kempen yang ada dalam Churp-Churp. :)


Untuk setiap cashout yang kita lakukan, akan dikenakan caj sebanyak RM1. Jika anda cashout RM101.00, maka anda akan dapat cek yang akan dihantar ke rumah sebanyak RM100.. Untuk komisyen ini, saya telah dibayar RM99.70 (setelah ditolak RM1 daripada RM100.70)..


Cara buat duit dengan Churp Churp lebih kurang sahaja sama dengan Buat Duit dengan Says.my. Ianya sama supaya kita mempromosikan kempen yang ada kepada kawan-kawan kita samada di Facebook atau pun Twitter.

Yang menariknya, ada sorang rakan blogger saya menggunakan satu teknik sehingga kan beliau mendapat 232 klik bersamaan dengan RM46.40. Itu baru untuk satu kempen sahaja. Kalau promosikan banyak lagi kempen, lagi banyak la klik boleh dapat. Kalau nak tau teknik tersebut, anda boleh ke post beliau di Teknik Churp Churp .

Jika anda belum mencuba buat duit dengan Churp Churp, anda boleh join di sini : Daftar Churp Churp

Terima Kasih kerana meluangkan masa untuk membaca post saya untuk kali ni. Jangan lupa tekan like di bawah. Thank You :)



.

Cerita Lain :

Komen Menggunakan Facebook


7 comments:

Lagi Cerita Menarik :

Copyright Amim Blog